بهترین درمان برای نفریت مزمن چیست؟
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

بهترین درمان برای نفریت مزمن چیست؟

از حالا به بعد، بیشتر درمان ها به نفریت مزمن برای از بین بردن علائم است. اما تنها زمانی که عملکرد کلیه بهبود می یابد، بیماران مبتلا به نفریت مزمن می توانند به خوبی عمل کنند. در حالی که بهترین درمان برای نفریت مزمن چیست؟
با پیشرفت تکنولوژی و توسعه پزشکی، درمان بیشتری برای نفریت مزمن وجود دارد. به عنوان یک واقعیت، که بهترین راه برای درمان بیماران مبتلا به نفریت مزمن، بستگی به شرایط بیماری شخصی بیماران دارد. در اینجا من برخی از داروهای چینی را معرفی خواهم کرد که می تواند بیماران مبتلا به نفریت مزمن را با خیال راحت و موثر درمان کند.
سم زدایی درمان.
درمان با سم زدایی که اختراع شده برای تمیز کردن تمام سموم برای بیماران مبتلا به بیماری کلیه می تواند تاثیر بیشتری در کمک به بیماران مبتلا به نفریت مزمن را کاهش علائم مانند تورم و پروتئین در ادرار. همچنین می تواند از کلیه ها محافظت کند و برای بازگرداندن کلیه برای اطمینان دادن به محیط اطراف مفید باشد.
ایمونوتراپی
در طول درمان، مزایای هر دو دارو چینی و داروهای غربی برای تقویت ایمنی مورد استفاده قرار می گیرد. و در نتیجه، چیزهای مضر از جمله کمپلکس های غیر ضروری، التهاب در کلیه، ویروس و غیره از بین خواهد رفت. و بیماران با ایمنی قوی از عفونت یا سرما جلوگیری می کنند و برای بهبودی آسان می شوند.
Osmotherapy پزشکی میکرو چینی.
Osmotherapy پزشکی میکرو چینی یک برنامه خارجی است که در آن دو کیسه پزشکی پر از پودر گیاهان در منطقه Shenshu بیماران قرار می گیرد تا اثرات ایجاد کنند. این می تواند کمک به بیماران سلول های آسیب دیده اما نه necrotic و بافت کلیه را تعمیر بدون واکنش های ناگهانی واضح.
وقتی کلیه بازسازی می شود، علائم ناپدید می شوند و بیماران به زندگی عادی بازگشته اند.
اگر می خواهید بیشتر بدانید در مورد نفریت مزمن، لطفا یک پیام را در زیر بنویسید یا اطلاعات تماس و شرایط بیماری را برای ما ارسال کنید. ما در اسرع وقت به شما پاسخ خواهیم داد.
پست الکترونیکی: kidney-support@hotmail.com
Whatsapp / Viber / Wechat: +8618633865632





:: بازدید از این مطلب : 90
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 31 خرداد 1396 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: